donderdag 18 oktober 2012

Barcelona

Hoii!
Zoals jullie weten ben ik van zaterdagochtend tot dinsdagavond naar Barcelona geweest..
Ik heb daar ontzettend veel geshopt en ik ben naar de Sagrada Familia, Casa Mila, Camp Nou en Parc Guel geweest. Het was echt super en ik heb heel erg genoten!

Ik had beloofd om elke dag een blogpost te schrijven, sorry, dat heb ik niet gedaan omdat het erg drukke dagen waren.. Wel heb ik alle dingen die we hebben gedaan gefilmd, dus als ik die op de computer heb gezet en bewerkt komen die op ons kanaal. Morgen ga ik waarschijnlijk een XL shoplog opnemen, dus daar kunnen jullie ook alvast op rekenen! Die ga ik proberen om met een HD camera te filmen, maar ik beloof niks! :D Nou ja, in ieder geval tot morgen of overmorgen, een van de twee.


Xxx Annemarijn  

1 opmerking: