vrijdag 26 oktober 2012

Wishlist feestmaanden :D

Tumblr_lt6vta2cv41qmykpro1_500_large

Hoii!

Het is weer bijna zover, woensdag ben ik jarig! (en dat gaat gevierd worden :D)
Er zijn natuurlijk heel veel dingetjes die ik heel graag wil en over een tijdje is het ook weer sinterklaas, dus daarom een wishlist!

Het word natuurlijk steeds moeilijker om dingetjes voor mij te kopen, het liefst zou ik alleen maar make-up, geld en kralen hebben :D. Maar voor Sinterklaas word het dus lastig dit jaar (weet niet of de sint verstand heeft van make up :p), nou ja lees maar snel verder! :D


Naked 2 palette van Urban Dekay
Tja, ik begin meteen met een best wel prijzig cadeautje. Het Naked 2 Palette van Urban Dekay is ook zoooo mooi! Het palet heeft donkerbruine tinten en ik vind hem helemaal geweldig!

De Viva Glam Nicki lipstick van MAC
Ik heb al een lange tijd heel veel bewondering voor Nicki Minaj, haar make-up, haar muziek, ze is zo stoer! Nu is er ook al (best wel lang) een lipstick van haar samen met MAC. Ik wil hem al zooooooooooooo lang! Als ik weer geld heb ga ik hem zoiezo bestellen of kopen in Amsterdam!

Bonnen
Natuurlijk, de altijd-handige cadeaubonnen. Ik heb ze graag van de H&M, Kruidvat (bestaan die?), andere drogisterijen, Vero Moda, Zara, Men at work en al dat soort winkels.

Geurkaarsen
Heel vaak als ik in de Xenos, Hema, supermarkt ben, zie ik altijd die ontzettend schattige geurkaarsen. Wat ik dan meestal denk is: 'DIE WIL IK OOK!' Ze ruiken ook zo lekker naar rozen, lavendel, alles wat je lekker vind!

Make-up
Tja, logisch dat ik dat vraag! Van make-up krijg ik nooit genoeg. Gister heb ik ook weer een nieuwe blush van Essence gekocht, en als ik dan al die leuke dingetjes zie, heb ik altijd zin om de hele winkel mee te nemen naar huis. Ik vind het wel altijd lastig om make-up te vragen. Vorig jaar kreeg ik allemaal Topmodel make-up -_-, waar je natuurlijk niet mee kan aankomen als je een beautyblog hebt. Daarom heb ik ook een klein lijstje aan mijn moeder gegeven met een duidelijke uitleg welke producten ik wel zou willen hebben.

Grijze bloemenpotjes van de Hema
Vind jij ze ook niet ubercute? Bij de Hema hebben ze nu ronde grijze potjes met witte bloemetjes een een ronde houten dop. TE LEUK!  Ik heb die ook gevraagd en hoop dat ik ze krijg :D.

Lady GaGa parfum: Fame
Ik heb er nu een tester van, en hij ruikt zooooo lekker! Het nieuwe Lady GaGa parfum. De naam van het parfum is Fame en de vloeistof is helemaal zwart, zo stoer!

Dit was mijn wishlist voor de feestmaanden. Heb jij nog dingen die je heel erg graag wilt? Vieren jullie trouwens eigenlijk nog sinterklaas? Schrijf een reactie in de comments!

X Annemarijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten