dinsdag 30 april 2013

De 'Maximorfose'.

Ja jongens, vandaag gaat het gebeuren! We krijgen weer een koning! Ja, leuk hoor, zo'n koning. Maar nog heel veel leuker is de koningin! Na eeuwig wachten tot zij als koningin eindelijk wat stijl aan het koningshuis kon brengen, kwam er na veel te lang, eindelijk het verzoek van Beatrix om afstand van de troon te nemen. Oh, wat ben ik Willem-Alexander dankbaar dat hij Maxima ontmoette! Na al die eeuwige sufferds die we allemaal al hebben gehad, eindelijk! Een koningin met stijl. Het spijt me erg voor Bea, maar het zijn de feiten. In het tijdschrift Elle stond ook al het woord 'Maximorfose'. Een Maximorfose aan het koningshuis. Ik geloof echt dat dat gaat gebeuren. In het interview laatst zij WA al dat hij zou gaan regeren als zijn voorgangers, maar dan wel modern. Inderdaad, jongens, daar ben ik er helemaal me eens. Modern. Dat word het koningshuis.

Oh, ik kan nog wel uren schrijven over hoe blij ik ben met Maxima! Een tijd geleden ben ik ook naar een tentoonstelling van haar kleding geweest, en dat was zo inspirerend! Van lange elegante jurken tot juten zakken, van cowboykleding tot knalgele outfits, en nog veel meer. Zo'n juten pak kan dan niet zo verschrikkelijk mooi zijn, maar met de elegantie van Maxima en zo'n joekel van een glimlach is alles mogelijk. Ik las zelfs ergens dat ze in de top 3 hipste koningshuisleden staat van de wereld! Dat heeft ze zo verdiend! Ik ben ook weer zo benieuwd wat ze vandaag draagt! Maar aangezien ik nu in Kreta zit, kan ik het pas morgen via YouTube bekijken.

Hier vieren we het wel hoor! In ons hotel zitten best veel Nederlanders, waardoor er vast nog wel wat georganiseerd word. Ten minste, dat hoop ik. Mijn moeder en ik hebben al rood-wit-blauw strikjes op onze kleding geknoopt en ook gaat mijn geweldige rood-wit-blauw bril zo op.

Aangezien ik eeuwig kan doorpraten over Maxima, en dit stuk al best lang is, en ik dit op mijn IPod schrijf, wat soms best irritant is, en dit al een hele lange zin is, was dit het alweer! Veel plezier met hoe je het ook gaat vieren en maak je klaar voor de grote Maximorfose!

Xx Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten