donderdag 11 april 2013

DIY: zelf BB Cream maken.


Hey mensen!!
Vandaag ga ik in dit artikel uitleggen hoe je zelf, makkelijk, zonder moeilijke producten zelf 
BB cream kan maken. Waarschijnlijk weten jullie al wel wat BB cream is, 
maar het is een product dat bedacht is in Azië. Het is een foundation dat deels bestaat uit
verzorgingsproducten, bij deze versie uit dagcréme en een gezichtszonnebrand.
Benieuwd? Lees snel verder?
DIY.

Wat je nodigt hebt: een bakje voor de BB cream, een foundation (ik gebruik een GOSH foundation),
een gezichtszonnencréme (ik gebruik er een van Nivea), en als laatst een dagcréme (ik gebruik twee testers van de Sephora).


Als eerst vul je de helft van het bakje met de foundation. Dit is voor de kleur, en de 
andere helft word gevuld met de verzorgingsproducten.


Dat ziet er dan dus zo uit.


 Als tweede vul je een kwart met de dagcréme.


Oh, charmant.


Zo ziet dat er dus ongeveer uit. Ook zo'n mooie foto.


Nu gaan we aan de slag met de gezichtszonnenbrand. Daarmee vullen we de rest van het bakje.


Dat ziet er zo uit, hahahhaahhah het lijkt net een drol xD.



En dan gaan we roeren tot alle witte stukken uit het bruin zijn, en dan is ie klaar!



Dit is het eindresultaat!


Dit ben ik met de BB cream op, hij glanst heel erg en jullie zien het nu niet zo goed,
maar het is niet echt mijn huidskleur. Naja, hij is wel leuk om in je stash te hebben!

Dit was alweer mijn DIY! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je hem gemaakt heb, stuur dan een foto naar lorainaenannemarijnlove@gmail.com , dat is leuk!

xx Annemarijn

3 opmerkingen:

  1. Vraagje;Hoe kryg je dna precies de juiste kleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke artikels xx
    Jullie blog vind ik erg cool xxx
    Ik heb ook een blog met beauty xx en ik maak youtube filmpjes. Jullie doen dat erg goed filmpjes maken xx

    BeantwoordenVerwijderen