woensdag 26 september 2012

Mijn top 3 kledingwinkels

Hoii!
Annemarijn hier :)
Shoppen is echt een van mijn grootste hobby's. Met vriendinnen lekker de stad in is echt iets wat ik elke dag wel zou willen doen. Helaas is daardoor ook bijna al mijn geld op maar alsnog leek het mij heel erg leuk om een stuk te schrijven over mijn top 3 kledingwinkels.  Nou, hier komen ze!

1. De H&M


De H&M staat zoiezo op nummer 1. De winkel is niet alleen best wel betaalbaar, maar ook nog eens superhip! Het liefst koop ik dus mijn kleding bij de H&M

2. Abercrombie&Fitch


Tja, je hebt de winkels maar op weinig plaatsen alleen in het buitenland, maar deze winkels staan zeker wel op nummer 1. Ik ben er maar twee keer geweest. In Milaan en in Parijs. De winkels zijn echt spectaculair, en hebben hele leuke kleding! 

3. Zara


Deze winkel is net zoals de H&M betaalbaar en heel erg leuk. In ItaliĆ« is de Zara vooral heel erg mooi, maar je hebt ze natuurlijk ook in Nederland. Amsterdam is bijvoorbeeld een stad met een Zara. De Zara heeft meestal kleding die ik echt leuk vind zoals jurkjes, tops, t-shirt en veel meer. 


Dit zijn dus echt topwinkels! Het liefst zou ik dus hier elke dag shoppen. :)

x Annemarijn

1 opmerking:

  1. Ik ben helemaal gek van Zara! Ook ga ik heel vaak shoppen bij de Primark in Rotterdam, echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen