vrijdag 28 september 2012

Review: Hema lipsticks

 
De twee Hema lipsticks
Hoii!
Laatst was ik bij de Hema, en daar zag ik de lipsticks staan. Het viel me toen pas op dat je twee soorten lipsticks hebt. De wat mooie en ook duurdere, in het zwarte doosje (links op de foto) en je hebt de goedkopere en minder mooie in het grijze doosje (rechts op de foto). De donkere lipsticks zijn wat meer voor echte vrouwen, vind ik. Ze zijn 3,16. Ook zijn er lipsticks in grijze doosjes, voor maar 1,80. Die kleuren zijn wat meer voor jongere meiden. Ik heb van alle twee de soorten een lipstick gekocht.



Van de duurdere lipsticks heb ik nummer 27 gekocht. het is een hele mooie naturale kleur en hij is maar 3,19! Heel erg weinig geld voor zo'n mooie kleur! Als je de kleur zou zien, zou je hem misschien niet zo snel kopen, maar op je lippen ziet hij er echt heel mooi uit! Ook blijft hij goed zitten en dekt hij goed. Wat ik ook een voordeel vind is dat de kleur makkelijk aanbrengt. Ik schiet heel snel uit, maar met deze kleur maakt het niks uit! Je krijgt hem makkelijk weg als het moet, en als je hem uitveegt krijg je niet een heel roze gezicht (wat bij mij dus meestal gebeurt.. )  Daarom is deze lipstick echt een aanrader!



Als tweede heb ik een goedkopere lipstick gekocht van 1,80, nummer 12 Bright Pink. Ik wilde al heel lang een knalroze lipstick, maar ik kon ze nergens echt goedkoop vinden. Toen zag ik deze kleur dus bij de Hema voor maar 1,80! Heb hem dus meteen meegenomen. Echt zo weinig geld! De lipstick is heel erg mooi, totdat je hem aanbrengt. Ik zelf vind de kleur op je lippen niet zo mooi vergeleken met de stick zelf. Alsnog vind ik het een hele geinige kleur en ik blijf het zeggen: Hij is zo goedkoop!! Wat ik wel een nadeel vind (tot tegenstelling tot de duurdere kleur) is dat als je uitschiet je HELE gezicht roze is! Ik was dus uitgeschoten en ik ging dus wrijven (super handig :)) en de barbieroze kleur zat echt overal! Blunder! Dat ligt natuurlijk wel een beetje aan mij, want als je beter lipstick kan aanbrengen, gebeurt dat minder snel. Alsnog vind ik het wel een aanrader voor deze prijs, en zou ik hem zeker kopen als je een keer in de Hema bent!

Xx Annemarijn





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten