woensdag 23 januari 2013

Hoe verzorg ik mijn droge lippen?

Hoiii!
Wooowww, lang niet meer geschreven!
Vandaag een artikel over hoe ik mijn lippen verzorg, aangezien ze heel erg droog zijn. Dat komt natuurlijk door de winter en de kou, mijn huid is ook erg droog.
Dit zijn mijn lippen op dit moment:


 <- Hahhahahahahh mooie foto xD








Zoals je ziet, zijn ze nogal droog.
Daarom gebruik overdag en 's nachts Vaseline of lippenbalsems.
Het liefst gebruik ik Vaseline, daar zijn er verschillende soorten en maten van. Zelf gebruik ik gewoon de normale versie. Vaseline kan je ook gewoon overdag dragen, het geeft een mooi glansje op je lippen.


Wat ook een aanrader is, is de Nivea Wonderbalm Gloss.
Deze kon je eerst kopen bij de Kruidvat, maar nu bij de Action of op internet. Jammer genoeg waren de mooie kleuren bij mij op, dus had ik een van de lelijkste kleuren, dus droeg ik die alleen overnacht. Hij maakte wel mijn lippen minder droog en had een lekkere smaak.


Voor overdag kan je mooie lippenbalsems dragen, zoals de Kiss
Care Love Lipbalm van Essence. Deze helpen goed tegen droogte en ze geven een mooie glow. Ook smaken ze lekker fruitig.
Over deze lippenbalsem is een review te vinden op onze site.





Zelf draag ik ook graag de Lip Balm Stick van Hema. Deze helpen ook goed tegen droge lippen en ze geven meteen ook een mooi kleurtje. Ik draag zelf graag de lichtste kleur. Deze smaken daarentegen niet zo lekker, maar ja, wel een aanrader!!








Dit is hoe ik mijn lippen verzorg! Hopelijk vonden jullie het een beetje interresant xD. Tot de volgende post!!

xxxx Annemarijn,
LorainaAnnemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten