dinsdag 26 februari 2013

My favorite food. :P

114r7lrobs8_large


Heyy!
Nou, ik ben er weer hoor, na weer een lange tijd wachten...
Ik heb me echt voorgenomen vaker te gaan bloggen, want artikels schrijven is hartstikke leuk!

Vandaag dus een artikel over mijn favo etenswaren. Haha, dit hadden jullie al een beetje een keer kunnen verwachten, aangezien eten echt mijn passie is xD. Nee grapje, maar eten is wel lekker (en soms ook gezond), dus tja, lees snel verder! Hier zijn dus de lekkerste dingen op aarde, en ze staan niet in een speciale volgorde ofzo, van 1 naar 10, maar gewoon random door elkaar :). Lees snel verder!

KAAS IS BAAS.
Tja, kaas is gewoon baas. En lekker. Ik heb volgens mij gewoon een kaas-verslaving.


Pancakes-strawberries_tn2_large
 Pannekoeken! 
Oh, wat zijn pannekoeken toch lekker.. *kwijl kwijl*. Vooral met gewone stroop, 
of suiker en kaneel. Yumm! Ook aardbijen, die je hier kan zien, lus ik graag. 
Deze zijn gezond, en ook lekker!

541018_488445167890076_1289887177_n_large
Chocolade! 
*KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL*

Tumblr_mb0rc96i8u1qi7zw5o1_500_large
Pizza!
Ofcourse, pizza zit ook in de lekker-eten-lijst. 
Gewoon, omdat het zo lekker is :). Het liefst neem ik een normale margeritha.
Lekker zonder al die toeters en bellen als vis en spinazie. xD

Cheese-food-noodles-pasta-favim.com-638810_large
Spaghetti Bolognese!
Nu we toch met de Italiaanse gerechten bezig zijn, natuurlijk ook spaghetti! Bolognese vind ik het lekkerst, ook gewoon basic. Als ik naar zo'n plaatje kijk, smelt ik al bijna, dus tja..

Tumblr_llk9j1vdja1qg4wb2o1_500_large
Fruit!
Je zult het niet geloven, maar fruit staat ook natuurlijk in deze lijst! Ik ben echt een hele lange tijd appelverslaafd geweest, en nog steeds eet ik graag een fruitje tussendoor. Het is ook nog is gezond en een stuk beter voor je dan chips of koekjes! 

Tumblr_lxmv32n31i1qd5zqzo1_500_large
Cupcakes!
Ze zijn vooral leuk om zelf te maken, maar cupcakes.. Omg, zo lekker!
Met van die toefjes enzo, oohhhhhh! YUMM!

Tumblr_mislanpzw31s3844xo1_500_large

Friet, frikandel & ander junkfood.
Deze hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken xD.

72908_451366544931609_1575241478_n_large
Donuts!
Ook een van de meest ongezonde en lekkerste dingen op aarde zijn donuts. Ohhh, die zijn gewoon zo lekker! xD
487309_378890495551563_1985057168_n_large
Chips!
Natuurlijk kan chips niet missen in deze lijst! Het liefst eet ik graag paprika of ham kaas. :P

Nou, dit waren wel zo de dingen die ik erg lekker vind, er is natuurlijk nog heeeeeeeel veel meer, maarja. 

-xxx- Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten