maandag 4 maart 2013

Vallende Maskers (Electra).


Hey!!
Als jullie mij volgen op Instagram of Twitter, hebben jullie het waarschijnlijk al gezien, maar ik doe al een hele lange tijd aan toneel, en we hebben deze week de uitvoeringen! Ik zit op de toneelclub van mijn school. Eigenlijk is dat pas vanaf de derde klas, maar ik mocht als kleine brugpieper al meedoen!! Hierboven zie je al een foto van de poster, die door de hele school hing. Er stonden ook echt supercharmante foto's van de spelers op *kuch kuch*. Die van mij zie je ook in die hoek.

We spelen Vallende Maskers (Electra), en deze versie is geschreven door MarguĂ©rite Yourcenar. Het gaat over Electra, de prinses van Griekenland. Haar moeder had een minnaar genomen en daardoor haar vader vermoord. Electra had ook een broertje, Orestes. (Oh, zo'n charmante naam xD) Ze zorgt dat hij bij een vriend gaat wonen. Zij werd toen door haar moeder en die nieuwe vriend het huis uit gezet. Ze woont nu bij de tuinman. Ze is maar op een ding uit: wraak. Na 4 jaar heeft ze het plan goed bedacht. Er kan niets meer mis gaan! Haar broer en zijn vriend komen, maar Orestes blijkt echt een watje te zijn, en dat brengt ook wat grappigs aan het stuk. Aan het eind zijn er ook nog wat onverwachte wendingen. Die vriend blijkt Orestes zijn vader te zijn!! Uiteindelijk vermoord Electra haar moeder, en Orestes die vriend, zijn vader dus. 

Ik speel Orestes (Die naam is zooooo droog!!), en ik mag dus iemand vermoorden xD MOEHHAHAHAAH. En ik ben dus een jongen van 18. EN IK KRIJG EEN ORLANDO BLOOM SNORRETJE EN BAARDJE!! 

In ieder geval, ik heb echt heel erg veel zin in deze week. Morgen hebben we de generale repetitie, en woensdag, donderdag en vrijdag de uitvoeringen. Deze week word het ook heel erg druk, maar het word super!

Liefs, Annemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten