donderdag 14 maart 2013

Review MAX Everyday 18-Color Eye Shadow Palette



Hoii!
Vandaag een review over het nieuwe oogpalet van MAX, het make-up merk van de Action. Het palet is er in 2 kleuren. Ik heb nummer 02 Nude gekocht. Make up van de Action vind ik normaal opzich wel fijn, maar niet erg bijzonder, totdat ik dit palet kocht.
Zoals je op de foto kan zien, worden zelfs biggen blij van dit palet!! Het palet is maar 1,49 , wat heel erg goedkoop is voor een palet met 18 kleuren.
Dit is de verpakking. Het is een hele rustige mat zwarte verpakking met zilvere letters. Het doosje is trouwens wel heel erg moeilijk om open te maken, wat een heel klein minpuntje is.


Wat ik erg netjes vond van de Action, was dat er nog een extra plasticje over de kleurtjes heen zat als bescherming. Misschien zie je het al een beetje, maar de kleuren zijn erg mooi om te zien. 


Nou, hier zijn de kleuren dan. Ik vind ze echt heel erg mooi. Nu kijken of ze ook zo mooi 
zijn op je huid!!


Ik heb de swatches even op een stuk papier gedaan, omdat het er erg veel zijn. 
Ik vind de pigmentatie erg goed, zeker voor een palet van 1,49. Al de kleuren zijn goed te zien, zelfs de lichte zijn op de foto te zien.


Hier is is nog een look met de kleuren. De oogschaduws waren wat lastig om aan te brengen, maar als ze eenmaal op je ooglid zitten, zijn ze erg mooi! 

Ik ben erg tevreden over dit palet. Ik vind ook dat erg goede kwaliteit is voor zo'n prijsje!
Ook vind ik dat de oogschaduws van MAX erg verbeterd zijn, want die baked eyeshadows zijn bijna niet aan te brengen met een normale oogschaduwkwast.  In ieder geval, dit palet is echt een aanrader!! 

X Annemarijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten