zaterdag 23 maart 2013

Review : Paris Memoies Nagellak van de Douglas

Hoii allemaal,
Ik heb al een tijdje niet meer geblogd maar ik heb de smaak weer te pakken hoor !
Ik heb vandaag een review voor jullie over de Paris Memories nagellakjes van de Douglas die maar 0,99 euro cent per stuk zijn.
Ze hebben geen nummer en ook geen naam. Maar ik heb de donker bruine en de licht bruine kleur gekocht met shimmer erin. Hier heb je een paar foto"s van ze :



De lakjes zijn erg fijn en ik gebruik ze dan ook best wel vaak. Bij de donker bruine kleur kan je makkelijk maar een laagje op je nagels doen en bij de licht bruine kleur is het verstandig dat je er 2 of in het ergste geval 3 laagjes op je nagels aanbrengt. Verder zit er een mooie shimmer in en vind ik dat ze voor de prijs (0,99 cent) erg goed zijn !


Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en tot de vologende keer ! Xx Loraina <'33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten