zaterdag 23 maart 2013

Celebs.


Hey!
Vandaag even een ander artikel voor jullie, namelijk over celebs! Ik ga een stuk schrijven over mijn favo celebs. Natuurlijk met wat informatie erbij en wat ik over hen denk.

Orlando Bloom.
Natuurlijk, Orlando Bloom! Hij is mijn favoriete acteur sinds groep 6 ofzo. Hij is gewoon zo knap! En hij kan ook nog eens goed acteren. & Ofcourse ook nog in de leukste films ooit!! (Pirates Of The Caribbean & Lord Of The Rings) Hij is geboren op 13 januari 1977, hij is dus op dit moment 36 jaar. Hij is beroemd geworden door POTC&LOTR, en is getrouwd met Miranda Kerr. Ze hebben samen een zoontje, Flynn. (Allerschattigste baby ever!)


Miranda Kerr.
Ze is dan wel de vrouw van Orlando, maar Miranda Kerr is echt een van mijn voorbeelden. Ze is topmodel bij Victoria Secrets, een baan die ik nooit zou willen, maar goed. Ze is geboren op 20 april 1983 in Sydney. En nog wat interresante informatie: haar schoenmaat is 39.


Penélope Cruz.
Ik zag Penelope Cruz voor het eerst in Pirates Of The Caribbean 4, en ik was meteen fan. Ze heeft zo veel uitstraling, en ze kan echt heel erg goed acteren. Ze is geboren op 28 april 1974 in Madrid. Haar eerste films waren ook allemaal Spaans. Weetje: ze kreeg in 2011 een ster op de beroemde Walk Of Fame in Hollywood.

The Script.
Op dit moment luister ik echt heel erg veel naar The Script. Hun muziek is zo leuk en je kan lekker meezingen. Ze zijn niet zo knap, maar dat boeit me niet. Ik bedoel van: "het gaat om de binnenkant". Lol. De gasten van de Script komen uit Ierland, en zijn nu beroemd over heel de wereld.


Anna Hathaway.
Sinds kort ben ik ook helemaal weg van Anna Hathaway. Vooral in de film Les Miserables vind ik haar echt geweldig, en heel erg overtuigend. Ze is geboren in New York op 12 november 1982. Tja, verder weet ik echt niks meer te zeggen. Ze is gewoon geweldig!


Leonardo Dicaprio.
Ook ben ik helemaal weg van Leonardo, tenminste, alleen in Titanic dan. Nu vind ik hem oud, saai en lelijk xD. Maar in Titanic.. Omg. Hij is echt geweldig daar!!

Nicki Minaj.
Sorry mensen, deze foto vond ik echt grappig. Her face is priceless!
Nou in ieder geval, Nicki dus. Ookal vind ik haar soms een beetje sletterig (sorry hoor), ik ben heel erg fan van haar en van haar muziek. Super bass blijft gewoon zo stoer!! Ook vind ik het echt tof dat ze rapt, gewoon een vrouwelijke rapper!!

Nou, dit waren ze alweer! Tot de volgende keer!!
X Annemarijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten