woensdag 3 april 2013

Wishlist #1 H&M


Hey!!
De laatste tijd doe ik heel erg veel aan online shoppen. Ik prop gewoon alles in het winkelmandje, 
en koop uiteindelijk niks. Laatst kwam ik bij de H&M een paar kledingstukken tegen die ik graag met jullie wilde delen. Benieuwd? Lees dan snel verder!!


Ik was al heel erg lang op zoek naar een lekker nonchalante oversized jas. 
Deze vond ik echt geweldig!! Ik vind de kakigroene kleur erg leuk, en de steentjes aan de bovenkant maken het helemaal af. Leuk als jas in de lente!! 

Jack - 39,35 

Dit topje vind ik werkelijk te leuk! De print is superleuk en vrolijk. 
Ook het kant aan de bovenkant vind ik heel erg schattig. Ik weet niet helemaal 100% zeker of hij mij staat, maar hij is zo leuk!!

Singlet - 14,95

Deze short trok meteen mijn aandacht. Hij is zo leuk!
Hij is niet al te kort en het stuk vlecht achtig iets op de zakken vind ik heel erg tof!
Dit short wil ik echt heel graag voor de zomer!

Jeans short - 19,95

Al heel erg lang en graag wil ik een broek met een bloemenprint.
Deze broek vind ik heel erg leuk en de kleuren zijn heel erg tof voor in de lente!!
Ik ga nu toch maar even smeken bij mijn moeder ;)

Broek - 24,95

Deze gympjes vind ik in een woord G-E-W-E-L-D-I-G!

Schoenen - 24,95


Ik heb al een base coat en top coat, maar die zijn niet bepaald goed. Toen zag ik deze op de H&M site, en ik vond ze er zo leuk uitzien, dat ik ze op mijn wishlist heb gezet. Ook zijn ze vrij goedkoop voor base en top coat. 

Basecoat - 2,95
Topcoat - 2,95

Deze oorbellenset wil ik gewoon. Ik vind vooral die spikes, studs en vierkantjes heel erg leuk. 
Deze stonden er gewoon bij omdat ik ze supertof vind!

6 paar oorbellen - 6,95

Dit was mijn wishlist! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

X Annemarijn 







2 opmerkingen: